15 Μαΐ 2011

Απάντηση της Σοφίας Γκόντα

Ο ξύλινος λόγος του Θανάση με αφήνει παγερά αδιάφορη, αφενός επειδή δεν διακρίνω καμία προσπάθεια να δικαιολογήσει τα λεγόμενα και τις πράξεις του (πράγμα που σαφώς δεν πίστευα ότι θα κάνει, αλλά ομολογουμένως ήλπιζα), αφετέρου γιατί ίσως να είναι και λιγάκι καθοδηγούμενα τα όσα λέει. Ορισμένοι από εσάς με κατηγορήσατε για εριστική συμπεριφορά, ορισμένοι άλλοι αρνηθήκατε να συμφωνήσετε πως πράγματι μίλησε άσχημα για τον πατέρα μου και άλλοι τέλος μέχρι που επικροτήσατε αυτή τη συμπεριφορά. 



Να θυμίσω σε όλους εσάς πως ο Θανάσης σήκωσε χέρι σε έναν άνθρωπο που μέχρι πρότινος είχε πάρει αρκετές φορές το μέρος της "αξιόλογης" κατά τα άλλα παράταξης της Π.Α.Σ.Π, έχει ζητήσει συγνώμη για πολλά λεγόμενά του που πιθανότατα έθιξαν ανθρώπους και έχει προσπαθήσει να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός, μέσα στα πλαίσια που του επιτρέπει η ιδιοσυγκρασία, η ευφυΐα και ευαισθησία του ( δεν αρνούμαι βεβαίως πως πολλές φορές υπήρξα άδικη στη ζωή μου, με ανθρώπους ωστόσο και όχι όσον αφορά την παράταξη της Π.Α.Σ.Π). Να θυμίσω επίσης πως ο άνθρωπος που έθιξε ο Θανάσης είναι ο μπαμπάς μου, όχι ο πρώην Δήμαρχος ούτε ο νυν δικηγόρος, αλλά ο μπαμπάς μου. Αντέδρασα όπως κάθε κόρη που θίγεται ο πατέρας της , ένας άνθρωπος που υπεραγαπώ και που εν πάση περιπτώσει είμαι περήφανη γι αυτόν έστω και μετά από μία ¨π......¨(=ήττα).
Φίλτατε Θανάση ( δεν χρησιμοποιώ το κ. Ρουκουνάκη γιατί πολλοί μπορεί να το θεωρήσουν ειρωνικό), αν οι πράξεις σου και τα λεγόμενά σου δεν σε χαρακτήριζαν θα είχες τα κότσια να έρθεις τουλάχιστον να μου μιλήσεις και να ζητήσεις και ένα συγνώμη και ίσως, ίσως λέω, να σου έπλενα και το φούτερ!!! Επιπλέον θα ήθελα να μου πεις μια φορά που έχω προκαλέσει εσένα συγκεκριμένα, που τολμάς και να γράφεις πως δεν ανακαλείς τίποτα από αυτά που είπες για τον ίδιο μου τον ΠΑΤΕΡΑ, την ίδια στιγμή που υποστηρίζεις πως "οι πράξεις σου δεν χαρακτηρίζουν ούτε εσένα ούτε την παράταξη σου και δεν τις επικροτείς". Φάσκεις και αντιφάσκεις θαρρώ... εσύ με προκάλεσες πρώτος θίγοντας τον πατέρα μου, χωρίς να σε γνωρίζω ούτε στο ελάχιστο, χωρίς καν να έχουμε ανταλλάξει ποτέ κουβέντα καλή ή κακή!!!
Συνεχίζοντας, θα ήθελα να πω πως δεν είμαι φεμινίστρια ούτε θα ήθελα να γίνω ποτέ(εξάλλου μέχρι που θα σου έπλενα και το φούτερ!!! ). Ίσως πρέπει να ανοίξεις ένα λεξικό και να μάθεις τι ακριβώς είναι ο φεμινισμός, γιατί σίγουρα δεν είναι η αντίδρασή μου με τον καφέ, που μάλιστα χαρακτηρίζεις ως "επίθεση"(και ναι τώρα γίνομαι εριστική). Αν είναι δυνατόν!!! Μου λες έπρεπε να δεχτώ τις συνέπειες... Εσύ δεν έπρεπε να δεχτείς τις συνέπειες γι αυτό που είπες για τον πατέρα μου; Να καθόμουν άπραγη απλά και μόνο γιατί είσαι άντρας και "θα έπρεπε να ξέρω που πήγα να μπλέξω"; Είναι αυτό λογική;;; Σε ρώτησα ποιος το είπε και δεν είχες τα κότσια να απαντήσεις. Να βρίζεις ξέρεις, να παραδεχτείς τα λεγόμενά σου όχι. Τουλάχιστον εγώ έκατσα και τις "έφαγα" ως γνήσια "φεμινίστρια"!!!
Kαι κάτι άλλο... Τι σχέση έχει ο Θοδωρής, η Αρχοντούλα και η Σοφία; Εμείς τα φέρνουμε στα μέτρα μας ή μήπως εσύ με την τελευταία σου πρόταση έστρεψες ένα καθαρά προσωπικό θέμα σε παραταξιακό; Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι! Επειδή είμαι Δαπίτισσα έβρισες τον πατέρα μου, επειδή είμαι Δαπίτισσα χειροδίκησες, επειδή είμαι Δαπίτισσα δεν αναιρείς τα λεγόμενα και τις πράξεις σου και επειδή είσαι Πασπίτης δεν ζητάς συγνώμη.
Παρόλα αυτά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω (και το εννοώ), γιατί κατάφερες στο τέλος της φοιτητικής μου ζωής να μου δείξεις τι σημαίνει να σου πατούν τον κάλο, να τις τρως, να σε βρίζουν, να θέλουν και άλλοι να σε δουν να τις τρως ( κ. Τρόντζα αυτό είναι για σένα), να σε αδικούν, να μην νοιάζεται κανείς για το αν είσαι καλά , να μην ακούσεις ποτέ συγνώμη ( του Καλαμάτα δεν μετράει γιατί δεν το εννοούσε), και φυσικά να σε πωρώνουν!!!
Και αφού έτσι το θέλατε κύριοι, τώρα θα δείτε τι σημαίνει εριστική συμπεριφορά, γιατί είστε τόσο ενοχλητικοί όσο και ο πόνος στον αυχένα μου....ΠΟΛΥ!!!
Την Τετάρτη χάσω κερδίσω ( κερδίσω είναι αλλά είπα να μην σας τσατίσω πολύ), θα κλάψω εγώ πάνω από ένα φέρετρο (εννοείται νοητό!!!ποιός άλλωστε θα διανοούνταν να διαπράξει κάτι τόσο αρρωστημένο πέραν από εσάς;;;!!!) και μέσα σε αυτό θα έχω θάψει ανθρώπους που νόμιζα φίλους και που κάποτε μοιράστηκα πράγματα και τους έβλεπα πρώτα σαν ανθρώπους και μετά ως αντίπαλους συνδικαλιστές... με απογοητεύσατε γιατί δεν έχετε ανθρωπιά...!!!
Τώρα είμαι πιο Δαπίτισσα από ποτέ....ADIOS AMIGOS !!! ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ

Με θάρρος και θράσος και ας τις έφαγα,
Σοφία Γκόντα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...