19 Οκτ 2010

Σαββίνα Ξανθοπούλου - Erasmus

   
Όνομα επίθετο: Σαββίνα Ξανθοπούλου 
Πόλη: Πανόραμα Θεσσαλονίκης
Ημερ. γέννησης: 26 Ιουνίου 1989
Περιοχή που μένεις στην Καστοριά: Έμενα στο κέντρο πριν την μετακόμισω στην Ολλανδια, και όταν επιστρέψω έχω σκοπό να μέινω κάπου κεντρικά ξανά!
Ασχολίες: Ξένες Γλώσσες
Αγαπημένο μάθημα: Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων
Αγαπημένο φαγητό: Κινέζικο με μεγάλες δόσεις ανανά
Ατάκα που σε χαρακτηρίζει;: ENOUGH!
Ομάδα: Δεν είμαι φανατική οπαδός, αλλά υποστηρίζω τον Άρη διότι νιώθω ότι ανήκω εκεί , μετά από την συμμετοχή μου στην ομάδα πετοσφαίρισης του Άρη
Ελεύθερη;: Ναι! Ήμουν, είμαι και θα είμαι!
Που σε βρίσκουν?: www.facebook.com/savvina  
    
  • Πως  αποφάσισες να αφήσεις την Καστοριά και να πας στο Hanzehogeschool  στο Groningen.

Μία από τις μεγαλύτερες μου επιθυμείες ήταν μετά το τέλος του Λυκείου να σπουδάσω και να ασχοληθώ με τo marketing εκτός Ελλαδικού χώρου. Τελικά έμεινα στην Ελλάδα σκεφτόμενη ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και η ευκαιρία που δίνεται μέσω του προγράμματος Erasmus ήταν για εμένα μια "γεύση" του μεταπτυχιακού που θέλω να ακολουθήσω. Αν και είμαι κοινωνική, δε δένομαι εύκολα με ανθρώπους και καταστάσεις οπότε μου ήταν πολύ εύκολο να "μετικοίσω" για ένα μικρό χρονικό διάστημα των έξι μηνών στην Ολλανδια.

  • Πως ένωσες όταν έμαθες ότι τελικά επέλεξαν εσένα?
 Ήταν από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου, γιατί έβλεπα πως ένα μέρος των ονείρων μου (σπουδές σε πανεπιστήμια της Ευρώπης), έγινε πραγματικότητα! Έχοντας σπουδάσει  Αγγλικά για ένα μικρό διάστημα στο Queen Mary University of London , δεν έβλεπα τη στιγμή να δοκιμάσω τις σπουδές μου και σε μία ακόμα Ευρωπαϊκή χώρα, την Ολλανδία.

  •  Πως αποχαιρέτισες λίγες μέρες πριν φύγεις  τους φίλους σου εδώ? Ήταν δύσκολο?
Δεν ήταν καθόλου δύσκολο!  Αμέσως μετά την εξεταστική του Ιουνίου πήγα στο Άμστερνταμ για μαθήματα Ολλανδικων EILCs (Erasmus Intensive Language Courses) και επέστρεψα μέσα Αυγούστου για δύο εβδομάδες διακοπών στην Ελλάδα. Είχα κάνει ήδη νέες φιλίες στην Ολλανδία ,  οπότε στην οριστική μου αναχώρηση τον Σεπτέμβριο ήξερα πως έχω φίλους να με περιμένουν! Οι πραγμαικοί μου φίλοι στην Ελλάδα είναι σαν να βρίσκονται μαζί μου και στην Ολλανδία εξαιτίας της τεράστιας διευκόλυνσης του Ιντερνετ και συγκεκριμένα του Skype. Περιμένω αφίξεις Ελλήνων φίλων στο Groningen την περίοδο των Χριστουγέννων.

  •  Πρώτη μέρα στο Groningen. Τι έκανες που πήγες τι σκεφτόσουν
Πολλοί συμφοιτητές μου από τα καλοκαιρινά μαθήματα στο  Άμστερνταμ σπουδάζουν τώρα στο Groningen όπως εγώ. Οπότε ήξερα πως θα έχω ήδη τους φίλους μου εδω και δεν ήμουν καθόλου αγχωμένη. Πρώτη μέρα συναντηθήκαμε όλοι μαζι και πήγαμε για μπύρες στο "Drie Gezusters" (μεγαλύτερο μπαρ της Ευρώπης) και κάναμε πολλά σχέδια για τις μελλοντικές μας εξορμήσεις, τα οποία και εφαρμόζουμε τακτικά!
  •  Μαθήματα στο Hanzehogeschool Groningen VS Technological Educational Institution of Western Macedonia. Ποιο θεωρείς καλύτερο? (υπέροχη ερώτηση)
Τα μαθήματα στο Hanze είναι πολύ πρακτικά και έχουμε κάθε εβδομάδα παρουσιάσεις αλλα και workshops! Όσο κουραστικό ακούγεται, άλλο τόσο ενδιαφέρον είναι! Η καθημερινή παρουσία μας στα μαθήματα έιναι υποχρεωτική και στα ομαδικά meetings  που κάνουμε με τους συμφοιτητές μας έχουμε υπογράψει συμβόλαιο, ώστε εάν κάποιος λείψει πάνω από δύο φορές στα meetings να διώχνεται από την ομάδα και να μη μπορεί να συμμετέχει! Απίθανο και όμως αληθινό! Αυτό θα ήταν αδιανόητο για μία ομαδική εργασία στο ΤΕΙ μας. Είναι όμως ένας τρόπος ο φοιτητής να μείνει προσκολλημένος στην ομάδα και να συμμετέχει! Αν λοιπον ο χαρακτήρας ενός ατόμου είναι υπεύθυνος   με ομαδικό χαρακτήρα τότε του συστήνω το Hanze. Αν όμως δε μπορεί κάποιος να ακολουθήσει τις συναντήσεις της ομάδας και θέλει να δρα μόνος του, τότε το  Technological Educational Institution of Western Macedonia,   είναι πιο ιδανικό για αυτόν. Στο Hanze τα μαθήματα είναι όλα interactive και με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η συμμετοχή των φοιτητών στα μαθήματα. Μία καλή ιδέα που θα μπορούσε να ακολουθήσει και το ΤΕΙ μας.

  • Το τέλος πλησιάζει. πως θα περιέγραφες την εμπειρία σου εκεί?
Δε θέλω να νιώθω όταν πλησιάζει το τέλος μου γιατί θα τρομοκρατηθώ!  Δε θα πω απλά μία μοναδική εμπειρία, γιατί είναι πολλά περισσότερα από ότι αυτές οι λέξεις μπορούν να πουν. Έχω γνωρίσει ανθρώπους από όλες τις Ηπείρους και είμαι καλεσμένη σε πάρα πολλά μέρη. Από αύριο αν αρχίσω τα ταξιδεύω δε θα προλάβω να επισκεφθώ όλες αυτές τις χώρες στη ζωη μου! Εννοείται πως και εγώ περιμένω το καλοκαίρι flatmates από την Κίνα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Γαλλία και την Νότιο Αφρική για να γευτούν το τζατζίκι και το ούζο που όλοι τους γνωρίζουν.  Θα μπορούσα να πω λοιπόν ότι είναι μία "πολυεθνική" εμπειρία με την ανυπαρξία της λέξης "ρατσισμός"!

  • Σκέφτεσαι την  ημέρα της επιστροφής σου στην Ελλάδα? Ποιό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις?
Το μόνο που δε σκέφτομαι είναι η ημέρα της επιστροφής μου στην Ελλάδα. Ίσως επειδή δε μου έχει λείψει κάτι τόσο όσο να με κάνει να αναπολώ στιγμές στην Ελλάδα! Σίγουρα θα αφιερώσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ στους γονείς μου που ξέρω ότι τους έχω λείψει και κάθε μέρα που μιλάμε στο Skype  με ρωτάνε πότε θα έρθω ή πότε μπορούν να έρθουν αυτοί!

teikastoria@blogspot.com: Ευχαριστώ την Σαββίνα που δέχτηκε να μας δώσει συνέντευξη και για την υπομονή της να απαντήσει στις άθλιες ερωτήσεις μη δημοσιογραφικού επιπέδου που της κάναμε. Επίσης με την Σαββίνα κάναμε την πρώτη μας συνέντευξη ελπίζουμε να σας άρεσε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια:
* Σχολίασε και πες μας την γνώμη σου για κάθε ανάρτηση ξεχωριστά.
* Τα σχόλια δεν έχουν την μορφή απάντησης στην ανάρτηση μας, αλλά σχολιασμού του θέματος πάντα από την δική σας οπτική γωνία.
* Το σχόλιο σας μπορεί να το προσπεράσουμε κατά λάθος για αυτό αν έχετε οποιαδήποτε ένσταση με την ανάρτηση το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να μας στείλετε e-mail.
* Υβριστικά και άσχετα σχόλια με την ανάρτηση θα διαγράφονται.
* Μην διαγράφετε τα σχόλια σας μετά την ανάρτηση τους.
* Θα χρειαστείς έναν λογαριασμό Google για να μας αφήσεις ένα σχόλιο.