Η χειρότερη εξυπηρέτηση της ζωής μας. Όχι μόνο δεν μπορούσαμε να κλείσουμε εισιτήριο τηλεφωνικά αλλά και όταν πήγαμε ανακαλύψαμε ότι μας έδωσαν τις θέσεις στην γαλαρία. Δεν είναι κακό να αφήσουν την μια θέση στην γαλαρία κενή για να ταξιδέψουμε πολιτισμένα και εμείς. Τέσσερα λεωφορεία περίμεναν να κάνουν το δρομολόγιο Καστοριά-Θεσσαλονίκη. Και πάρα πολλά άτομα έμειναν εκτός γιατί δεν χωρούσαν και άλλοι. Και μέσα σε όλο αυτό έγινε και αύξηση του εισιτηρίου. Ανανεώστε τον στόλο σας και μετά ζητήστε περισσότερα.
Στο παλιό ΚΤΕΛ Καστοριάς (1956) Φωτογραφία Σπύρου Μελετζή. |
δηλαδη το ΚΤΕΛ επρεπε να φανταστει οτι το ΔΣ των φοιτητων θα του σηκωθει να κλεισει το ΤΕΙ, να ακυρωσει ολα του τα δρομολογια για να πας εσυ θεσσαλονικη.δεν δουλεψες ποτε μου φαινεται εσυ που το εγραψες και δεν ξερεις πως δουλευει μια επιχειρηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνωμη μια επιχείρηση δηλαδη δεν πρεπει να ενημερώνεται; Εβδομαδα εκλογων ηταν. Εβαλαν 3 λεωφορεία αν δρομολόγιο και μερικες φορες και 4 επρεπε όμως ακομα και για τους 5 10 που περίσσευαν καλο θα ηταν να εχουν λεωφορείο καθαρά για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: ειμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και δουλεύω από τα 16 μου στον οικογενειακό όμιλο.